مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 آذر 1399 ساعت 15:102020-12-06سياسي

دندانپزشک نیکوکار بدهی 8 نفر زندانی را  پرداخت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران اعلام کرد: با تلاش مددکاران و کمک دندانپزشک نیکوکار، 8 نفر زندانی بدهکار نیازمند آزاد شده، - مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران اعلام کرد: با تلاش مددکاران و کمک دندانپزشک نیکوکار تهرانی، 8 نفر زندانی بدهکار نیازمند آزاد شده، به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران اعلام کرد: با تلاش مددکاران و کمک دندانپزشک نیکوکار، 8 نفر زندانی بدهکار نیازمند آزاد شده، به آغوش خانواده بازگشتند.

منوچهر رحمانی اظهار داشت: کمک به انسان های نیازمند سنت و شیوه همه پیامبران، ائمه و بزرگان است و ما هم به عنوان یک ایرانی وظیفه دستگیری از همنوعانمان را داریم.

در تاریخ اسلام، سفارش پیامبران سهل گرفتن بر بدهکار بوده، اگر هم کفاره ای بر گردن کسی بود آزاد نمودن بنده اولویت داشت و زندانی را آزاد می نمودند و از امورات مهم جامعه است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران اعلام کرد: در روز هایی که کادر درمان و پزشکان، با ایثار جهادگونه در مقابل موج سهمگین کرونا ایستاده اند تا جان مردم را نجات دهند، یک نفر دندانپزشک آستین همت بالا زد تا به زندانیان نیازمند بدهکار کمک کند تا در این روز های سخت کنار خانواده خود برگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دندانپزشک نیکوکار بدهی 8 نفر زندانی را  پرداخت کرد

دندانپزشک نیکوکار بدهی 8 نفر زندانی را  پرداخت کرد